Leden 2009

27. ledna 2009 v 17:20 | RH+ |  Cyklistika

Ledové bikování

27. ledna 2009 v 17:17 | RH+ |  Cyklistika

Jo,a tak je to tady.První letošní plácnutí.Moje chyba jel jsem se projet na Provodín zadem přes Hradčany a v tom lese za odpočívárnou(cyklo bouda pro tůristy na kolech) to byl samej led.Fakt nic víc tam nebylo,je to mírně z kopce a tak se dalo na tom jet,bohužel jsem zazmatkoval a chtěl vjet z vyjeté ledové koleje na prostředek-a bylo vymalováno,pocit je to vždycky stejnej-ňáká zvláštní síla vám veme najednou obě kola ze spodu a prostě je vytáhne směrem nahoru.Jako nezůčastněnej divák to fakt musí bejt prča,jako biker v tom sedle moc k smíchu ne.Ještě,že je sem v tom lese sám,zvěřena nadávkám nerozumí.Prostě za blbost se platí.Dobrá zpráva:bik je v pohodě a já taky,naraženina za pár dní povolí,modro zežloutne a jedem znova.Akorát mě štve,že sem měl naplánovanou návštěvu a tu sem musel zrušit a jet už dom,než to příjde k sobě.Co z toho plyne?Jezdit hlavou a ne nohama aspoň v tomhle marastu,ale vono to je jedno jak máš nad sebou cykloboha-anděla strážnýho si zajištěnej.To si doufám ty dva pašíci co mi lítaj u Sochora před kolem dobře uvědumujou.Svině jedny-je to pouze jejich zoo název,né moje nadávka na ně.Tak bikeři do toho a na jaře se uvidíme na závodech...Teda pokud tahle zima někdy skončí-jo loni bylo líp.Zdar RH+

Zimní příprava .

13. ledna 2009 v 19:24 | RH+

Zimní příprava tzv.na stojáka.

13. ledna 2009 v 19:18 | RH+ |  Cyklistika

Zimní tréningový plán spočívá i v zařazování mě né moc oblíbeného spiningu.Musím však uznat,že je tato příprava důležitá,protože v zimních měsících nelze najet objemy km tak jako mimo zimní měsíce.Mě jízda na spiningovém kole,a já tomu říkám "na stojáka"z důvodu najetí např. 100 km a stále "stojíte" doma v obýváku.Minulý typ rotopedu zn.KETTLER mi vydržel pouze dva roky a najel jsem na něm necelých 10 000 km.Proto jsem si udělal letos k Ježichu radost a pořídil si již profesionální typ INSPORTLINE.Je to dřina tak jako tak...Jezdím pravidelně 50 km za průměrný čas 72 min.Mím zatím nejlepším časem je na 8.st.zátěž z 10.stupňové škály odporu 68.05 min.Zkuste zajet lépe...Průměr musíte držet přes 45 km/h.RPM=120.No jo to jsou zamotaný nohy.Vyměnil jsem klasické pedály za nášlapy,paráda.Ale venku je venku,cítit vítr a zobat mouchy nic nenahradí.Můj skromný plán je najet cca 750 km měsíčně někdy se povede najet i 1000 km jako v prosinci.Hodil jsem tu pár fotek z tréningu "na stojáka". Zdar RH+

Nový sponzor

13. ledna 2009 v 16:35 | RH+ |  Cyklistika

Tak se mi podařilo kontaktovat sponzora a navrnout smlouvu na tuto sezonu,zatím je to ve fázi uzavírání a podpisu smlouvy,proto ještě nezveřejňuji jméno sponzora,ale věřím,že je vše na dobré cestě. Zdraví všechny bikery RH+

Nový bikování.

13. ledna 2009 v 16:23 | RH+ |  Cyklistika

Ozve se mi sponzor?

12. ledna 2009 v 14:32 | RH+ |  Cyklistika

Jsem amatérský cyklista.Zůčastńuji se krajských ale i republikových závodů.Trénuji celoročně.V zimě zařazuji do tréningu spining.Moje nejlepší umístění je vítězství na Jizerské Patria 50 na kolech a to v kategorii nad 100 kg.Celkově jsem skončil na 45 místě.Tedy mezi profíkama.Radomír Šimůnek byl 25.Můj čas 2.21.39 hod.Další závody jsou např.Bezděz Author Cup v kat.M40 8.místo,celkově 21.Holany Author 4.místo celkově.Z místních závodů je to např.Tour de Ralsko tam jsem zvítězil bez rozdílu kategorií.Jsem doposud neoficiálně mistrem ČR na trekingovém kole.Vše je možno ověřit na internetu. Zatím mám na tréning i na závody pouze jedinné kolo a mé náklady na sezonu se pohybují kolem 25.tis kč proto touto cestou hledám sponzora který by mohl uhradit alespń polovinu nákladů na sezonu,já bych se za to postaral na republikových závodech o zviditelnění sponzora,možno i na mém voze,dresech kole atd..... Pokud jsem vás tedy zaujal ozvěte se mi na mail hodekradomir@seznam.cz . Děkuji za váš zájem,s pozdravem Radomír Hodek.RH+

Snowbiking-super věc,super zážitek!

11. ledna 2009 v 18:36 | RH+ |  Cyklistika
Tak jsem dnes zase vyjel na sníh,je to vo pořádnejch hadrech a taky boty musí být fajnový,jink se mrzne.To ale mám podchycený tak vyrážím na projížďku.Až dnes jsem se dokopal k tomu vzít foťák a něco blejsknout.Jezdím "svůj"okruch kolem 40 km a jedu to v klídku hoďku a půl.Záleží na tom kolik je napadáno.Kopečky jsou dřina ale vyjet se to dá.Mím vzorem je Honza Kopka to je v bikingu pojem a má toho dost za sebou,jel jsem s ním pár závodů....vždy sem mu koukal na záda,je zatraceně dobrej i když už mu je tolik kolik je...Fakt můj vzor ohledně cyklistiky.Totiž jak je příroda nádherná v létě,je stejně nádherná zasněžená v zimě a vo to já nechci přijít,jo a jestě si potrénovat.Super.Tak sem hodím pár fotek z mojí vyjížďky sou mi celkem vzácný,nerad totiž někde stavím,vyndavám foťák rukavice dolů atd.Vopruz,tak sem se dneska odhodlal a něco nafotil...Jinak to všem bikerům vřele doporučuju je to adrenalin,kórd sjezdy jsou super,chce to mít vychytanou techniku jízdy a já doporučuji 29 palcový kola...Viď Bobane.To je můj kámoš co se mnou jezdí,ale vodradila ho teď trochu zima,tak jezdím zatím sám,mám svý tempo a sem spokojenej,ale přeci jen ve dvou je to vo něčem jiným...Zdar a sedněte na bika taky v zimě a zkuste to!!! Zdraví všechny bikery Ráďa

Hledám tréningového partnera

10. ledna 2009 v 19:10 | RH+ |  Cyklistika

Hledám touto cestou kamaráda,tréningového partnera pro společné vyjížďky na kolech a to celoročně.Kamaráda který by se chtěl se mnou zůčastňovat i MTB závodů po celé ČR. Jsem ze severu Čech města Mimoně.Je mi 36 let a jezdím cca 6000 km ročně.Mám 29" MTB zatím postaveného na treku Scott ale vydle,obutí atd.je 29".Nebudu již měnit jsem spokojený s ovladatelností a průjezdy tereném.Počítám časem s koupí Garyho Fischera a to něco na dvacet devítkách.Přemýšlím o typu x-caliber. V zimních měsících jedu do dvou hodin cca 50 km.V teple co to dá.Samozřejmě si dám cestou pivko tzv.jonťák. Chtěl bych najít podobného blázna v jakém koliv věku s kterým bych si rozuměl a také mi stačil.Jezdím nyní převážně sám,nebo s kamarády ale uvítal bych nějakého stálého prťáka.Myslím si,že jsem nekonfliktní a vždy se mám snahu dohodnout,respektuji názor druhého.Budu rád,když se mi ozve podobný typ klidně na můj mail hodekradomír@seznam.cz.Ahoj na závěr bych končil mým heslem:Ze sedla neslezu ani ve sto letech.... RH+