Květen 2011

Velo Camp 2011

8. května 2011 v 21:18 | RH+ |  Cyklistika
Ahoj Bajkeři,posílám vám odkaz na fotky z letošního Velocampu jsou tady http://panrh.rajce.idnes.cz/VELOCAMP 2011 tak si klidně stáhněte ty který se vám líbí.Zatím bajku zdar!!!Jo a bylo mi s vámi fajnově,dost dobře jsme si zabajkovali,večír to pak rozebrali u slívky či rumíka s pívem....těším se na vaše komentáře klidně i na mím majlu hodekradomir@seznam.cz nebo tady na mím webu,zdravím RH+

Co se dělo a nedělo nejen v neděli

3. května 2011 v 14:31 | RH+ |  Cyklistika
Takže je to již pár týdnů co jsem naposled psal na blog.Tedy především mé zranění třísel hned po skončení zimního bajkování,a také silvestrovské předssevzetí najet do 28.2. 1000 km.Tu zimní tisícovku jsem tedy dal ale bohužel mne potkalo poranění třísla a vynechání min.měsíce.Snažil jsem se přesto občas vyrazit a tak se povedlo najet alespoň 300 km měsíčně.Od podzimu připravujeme s kamarády Velocamp 2011 v Poslově mlýnu u Doks se záštitou Vela.cz.Dnes je již vše připraveno a zítra navečer vše vypukne.Snad se umoudří počasí a přijede hafo bajkerů.Jinak co se týče techniky nic nového,jen se mi podařilo sehnat plášť IRC Mythos XC II s kevlarovou patkou přední a tak sem ho hned po zimě po sundání Conti. nazul a dozadu obul pevnou spolehlivou a nedefektní klasiku Michelin XC.Těžko budu hledat nástupce tohoto držáku jedině jsem zvědav na nový Race.Taky mne čeká výměna brzd.desek ale ještě počkám je tam ještě do 1mm a tak to na podzim vzadu vyměním.Fotek tedy moc není a po skončení Vela nějaké přibudou.Nyní mám najeto 2000 km většinou v terénu a včera vyměněnou řetězovou sadu s převodníky.Dal jsem oceláče protože při mé váze nehoním gramy ale petřebuji slušnější výdrž materiálu.32ka vydržela 7000 a 42ka 9000 km.Ocel je o proti Al 100%.Jště se vrátím na skok k servisu přední vidlice Manitou po celkové demontáži někdy v prosinci naprostá spokojennost s opotřebením materiálu a též pístkové těsnění bylo bezvady,myslím,že je chybou podceňovat doplňování oleje nad pístek plnící vzduch.komory.pozná se to tak,že nedrží tlak a vidlice"měkne".Dalším zjištěním v rychlosti opotřebení je pečlivé promazávání venkovní čási nohou vidlice v pracovním rozmezí - používám silikonový olej,a vždy pečlivě setřu případné nečistoty.Ještě se zmíním v servisu o výměně prasklé zadní duté dural.osy v zadní nábě.Již od začátku po koupi bajku se ozývalo v jednom místě rotace kola slabé lupnutí.Po celkové demontáši zadní náby nebyla příčina odhalena.Proto jsem to nechal svému osudu a spoléhal na nekvalitní výrobu buť zapouzdř.ložiska 6000RS nebo zmíněné osy.Po najetí 7000 km osa praskla těsně za ložiskem.Ložisko se zadřelo a přetrhlo dur.osu.Dnes bych se zachovat jinak a to,že bych vyměnil obě ložiska 6000RS a byl by zřejmě klid.Takto jsem musel využít služeb mého přítele a nechat si osu vyrobit,tentokrát s oceli nástrojové.Takže radím při bočním výkyvu kola nebo lupání raději vyměnit ložiska 6000RS nebo můžete použít 6000ZZ nebo pečlivou prohlídku duté osy.Cena ložiska je cca 60 kč.Osa se sehnad jednoduše nedá.Tímto bych ukončil psaní o servisu a pozval vás všechny na báječnou akci do Doks u Máchova jezera na Velo Camp 2011 v Poslově mlýnu.Akce začíná 5.5 a končí v neděli 8.5.Více infa na IVELO.CZ zdar bajkeři a bajkujte hlavou.RH+